2 Aug 2013

Festkon 8 menyusul...

Good Morning Everybody! 
Festkon 8? Apa tu? Haha. Festival Konvokesyen UniMAP Ke-8. Hmm. Aku jadi sekretariat festkon8 under exco keselamatan :D kihkihkih. Sekarang ni gerak kerja untuk festkon8 dah bermula. Padahal lambat lagi nak start from 14/9-22/9. Okay laa.

Baru-baru ni 22-23/7 gerak KL, ada meeting dengan Utusan Malaysia. Rakan media rasmi sempena festkon8 ni :) Memang best gempak ah pergi office Utusan. Jumpa semua wartawan yang gempak do. Wartawan hiburan, pelukis kartun UsikUsik la, Miro bagai. Habis je meeting lebih kurang 1 jam lebih, kitaorang ada buat road tour sikit dalam office gi jabatan pengarang dengan Kosmo! Kalau sesapa datang lawat mesti sendiri cakap aku nak jadi wartawan ah. Padahal dekat U study engineering :3

Okaylahh, around 1PM-5PM di office Utusan, kitaorang dapat sourvenir dari Utusan. Dapat bubur lambuk, majalah, newspaper dan eksklusif buku nota kecil yang wartawan gunakan untuk interview. Pehh sayang nak guna do.

Ini jelah aku nak kongsi dengan korang. Jom datang beramai-ramai nanti ke Festkon8 di Dataran Dato' Sheikh Ahmad, Kangar yang berlangsung dari 18-22/9/13. Pada 14/9 di ada larian Utara 2013. Banyak ah aktiviti diadakan. JomJom :D

Nah tengok jelaa gambargambar yang dapat aku kongsikan :)


In meeting. Kerjasama antara UniMAP - UTUSAN MALAYSIA. Me at back :D

Road tour Jabatan Pengarang. Semua itu wartawan Utusan Malaysia. Memang gempak! Maskot UniMAP pun ada :3


Bila dah datang melawat tempat media, apa lagi? Masuk paper laa. Sedih aku tak nampak lindung maskot :'(


Geng Sekretariat Festival Konvokesyen UniMAP Ke-8 !


Ini yang suprise nya ! Jumpa Elly Mazlein yang sexy gitu di UTUSAN. Nasib ada muka aku kat situ. Best moment.


Daa habis :) Tatatata. Stay tuned for next entry ;)



Yang benar,