20 May 2013

Besties?

P/S: Sorry kalau ada menyakitkan hati korang. Aku banyak merepek (Sebenarnya apa yang terpendam dalam hati mahupun terfikir di minda. Bukan gedik manja bagai ea). Tak suka? PEGI MAMPOS! Hehehe. Thanks reading. Jangan lupa tinggalkan komen atau pertanyaan korang tuu tepi sebelah kiri ni :)


Hey. Kali ini aku nak story sikit pasal besties aku. Sebelum tu, aku taktau lah dorang anggap aku apa. Musuh ka? Tak kesah lah dorang nak anggap aku apa yang pasti dorang besties aku selamanya ea :) Hmm banyak perkara dah aku lalui dengan dorang ni. Susah senang bersama. Dorang tak pernah berkira kedekut dengan aku. Serious talk. Syukur sangat. Sebelum ni aku simpan je dalam hati tapi sejak ada blog ni, aku luahkan saja kat sini. Wei, aku nak story sikit pasal korang leh? Alaa nak story membe dalam list kanan ni "Buddyz ♥ Besties" kalau korang tak kesah. Nak story sejak firstime aku kenal. Mihihi :) Yang takde dalam list ni bukan aku tak anggap korang besties aku tapi banyak sangat nak letak :P Heee okay dah nak start story ni. Jangan marah wei. Ni cuma luahan aku je pendapat :P Hakhakhak. Jangan kembang ea bila aku puji :P



#1

Nama dia ni Afiq. Hahaha. Sebenarnya malas nak story banyak pasal dia ni nanti dia bising. Hehehe. Mulamula masuk bukan aku takmau tegur dia tapi aku ni pemalu. Ramai yang cakap aku sombong sejak azali lagi. Padahal aku malu. Huhu. Secara ringkasnya, Fiq dah tahu perangai gilagila aku, rahsia aku. Haha simpan ea. Selesa sangat kawan dengan dia. Serious talk. Firstime jugak aku dapat kawan macamni. Taktau lahh dia ni anggap aku apa kan? Tapi aku anggap dialah besties yang terbaik sepanjang hidup. Jangan pikir bukanbukan. Dan aku jugak selesa bagitahu masalah aku dekat dia walaupun kadangkadang hanya dibalas "zzz" hahaha nobody cares :( Okaylaa. Nak kata baik memang baik laa. Suka ingatkan aku, nasihat aku. Dia jugak ajar aku time final exam. Pastu jadi lak personal trainer walaupun tak menjadi disebabkan aku yang pemalas ni :P haha. Sikitsikit sudah ea. Lastly, senang berkawan, pandai simpan rahsia dan semualah baikbaik :) Heee. Aku syg kau gle.



*My prinsip: Aku suka jaga hati orang, tak suka menyusahkan orang dan lihat mereka bahagia happy walaupun mereka tak kesah tak peduli pun kat aku. Aku okay. 




Tulus dari hati ♥,