16 Jan 2014

Clixster! Internet pakai sampai LEBAM! Tanpa Had!


  • Adakah anda, keluarga & rakan-rakan menggunakan telefon bimbit?
  • Ingin menjana pendapatan tambahan dengan modal yang sangat RENDAH?
  • Ingin membantu keluarga & rakan-rakan menambah pendapatan secara mudah & berterusan?
  • Ingin mempunyai pendapatan lumayan & boleh diwarisi?
  • Inginkan insuran percuma sehingga RM100K?

Mulakan perniagaan telekomunikasi serendah RM8.90 SAHAJA. Ambil langkah sebagai pengguna yang bijak. Berminat? PM laju-laju. Terus ke sini untuk maklumat lanjut! Jangan tunggu lagi, sertai kami & jana pendapatan bulanan berterusan sekarang. Klik sini.






Cuba fikirkan. Kalau tak buat bisnes ini pun kita tetap pakai handphone dan topup bulan-bulan kan? Kalau simkad yang biasa kita hanya dapat call dan SMS je kan? Apa salahnya kalau sambil pakai sambil dapat duit.


SEDARLAH!! Kita dah bertahun pakai handphone tanpa mendapat apa-apa imbuhan yang setimpal. Kini anda perlu bertindak menjadi pengguna yang BIJAK. Jadikan handphone anda sebagai aset untuk menambah pendapatan ANDA. ASET ini semua orang sudah miliki termasuk pelajar sekolah. Mulakan langkah anda, menjadi pengguna yang bijak demi masa depan anda.





RATE?
Clixster ke clixster free 150 minit & unlimited. Clixster ke rangkaian lain RM0.13 per blok (1 blok 30saat). SMS Clixster ke clixster & ke semua rangkaian RM0.12. SMS mahal sikit sebab dah dapat murah dekat call clixster ke clixster. Intenet paling best clixster lah! RM27 sebulan 500MB + free 500MB and unlimited. Dah habis kuota pun still laju. Jangan risau. Ramai yang dah guna. Rate clixster jugak paling murah untuk call ke luar negara. RM0.13 per blok sama ja dengan dalam Malaysia tapi perlu check dahulu sebab tal semua negara sama rate ye. Jangan risau tentang rate ni. Clixster janji apabila mereka dah banyak pengguna, mereka akan kurangkan rate.



Tak faham lagi? 
Berminat? 
Nak tahu maklumat lanjut? 
Nak jana pendapatan bulanan? 
Nak internet laju? 

Dapatkan penerangan selanjutnya mengenai Clixster di sini atau di sini atau terus hubungi talian di bawah. 

011-22259592 / 011-22213452
(SMS atau CALL)


RAMAI DAH BERJAYA. ANDA BILA LAGI?